Zapisz się do newsletera !
Home  /  Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJA

MASZ PRAWO DO ZWROTU KAŻDEGO PRODUKTU ZAKUPIONEGO BEZPOŚREDNIO Z NASZEGO SKLEPU INTERNETOWEGO W CIĄGU 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PRZESYŁKI.
PRODUKT MUSI BYĆ NIEUŻYWANY, TZN. W ORYGINALNYM OPAKOWANIU Z NIENARUSZONYMI ETYKIETAMI ORAZ NAKLEJKAMI ZABEZPIECZAJĄCYMI I NADAL W TYM SAMYM STANIE, W JAKIM DOTARŁ DO CIEBIE.
SATINE-SECRET.PL NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEDMIOTY ZAGUBIONE PODCZAS WYSYŁKI ZWROTNEJ. PRZYPOMINAMY, ŻE NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM LUB POZOSTAWIONYCH W PACZKOMATACH.
JEŚLI PRODUKT DOTRZE DO CIEBIE USZKODZONY, ZRÓB ZDJĘCIE I SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI, BĘDZIEMY REAGOWAĆ NATYCHMIAST.

ZASADY I PROCEDURA ZWROTÓW I WYMIANY

ZASADY ZWROTÓW I WYMIANY

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Informujemy, że nie oferujemy usługi bezpośredniej wymiany produktów.

Uwaga: aby otrzymać zwrot kosztu zakupu danego produktu, należy zwrócić go do nas w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby zwrócić taki produkt lub produkty, muszą być one w oryginalnym, nienaruszonym stanie, nieużywane, a także znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Etykiety oraz naklejki ochronne nie mogą być naruszone. Produkt nie może nosić widocznych znamion użytkowania, ani być poplamiony.

Oferta produktów zakupionych w trakcie kampanii promocyjnej będzie nadal obowiązywała, jeśli zdecydujecie się Państwo na wybór innego produktu. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt. Z przyjemnością Państwu pomożemy.

PROCEDURA ZWROTÓW I WYMIANY

Jak mogę wymienić moje zamówienie?

Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu jego zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Jeśli pragniecie Państwo dokonać zwrotu otrzymanego zamówienia, prosimy o kontakt. Z przyjemnością przekażemy Państwu dalsze instrukcje na ten temat.

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej:

  1. Pobierz i wypełnij Formularz Zwrotu
  2. Wyślij wypełniony formularz na adres e-mail: info@satine-secret.pl 
  3. Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton
  4. Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: ZWROTY – SATINE SECRET, B2B Marcin Klepuszewski., ul. Kopernika 12/5, 82-500 Kwidzyn

WARUNKI DOKONYWANIA ZWROTÓW:

Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Po tym czasie sklep SATINE-SECRET.pl nie przyjmie żadnych zwrotów dotyczących danego zamówienia. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie.

Chociaż pracujemy tak szybko, jak to możliwe, proces ten może potrwać maksymalnie do 14  dni. Będziemy wdzięczni za wyrozumiałość.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Prosimy zauważyć, że firma satine-secret.pl nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty utracone podczas zwrotnej wysyłki. Dlatego zalecamy korzystanie z poczty poleconej oraz podanie nam numeru do śledzenia Państwa przesyłki zwrotnej.

Kiedy otrzymam zwrot?

Po otrzymaniu Państwa przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów zamówienia. Kiedy zwrot zostanie zatwierdzony w naszym systemie, powinien on być widoczny na Państwa koncie w przeciągu 5-10 dni roboczych.

ZASADY I PROCEDURA REKLAMACJI

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

PROCEDURA REKLAMACJI

Jak mogę zareklamować produkt?

1. Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
2. Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz kartą gwarancyjną i przesłanie na adres: ZWROTY – SATINE-SECRET, B2B Marcin Klepuszewski., ul. Kopernika 12/5, 82-500 Kwidzyn
3. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres info@satine-secret.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
4. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

Formularz reklamacji i zwrotu do pobrania